Doprava

gls parcelshop doprava

packeta

DPD

 Doručenie kuriérom GLS

Doručenie do GLS ParcelShopu

Doručenie do zásielkovne

Doručenie kirérom DPD

Cena: 2,95 EUR

Doručenie ZDARMA od 50 EUR

Cena: 2,95 EUR

Doručenie ZDARMA od 50 EUR

Cena: 1,49 EUR  2,25 EUR

Doručenie ZDARMA od 50 EUR

Cena: 2,45 EUR

Doručenie ZDARMA od 50 EUR

 

Doručujeme do 24 hodín. Platí pre objednávky prijaté do 14:00 v pracovný deň (s doručením na nasledujúci pracovný deň). 

 

Doručenie kuriérom GLS

Kuriéri GLS doručujú zásielky počas bežnej pracovnej doby od 8:00-17:00. Na doručenie zásielky majú zvyčajne 3 pokusy. V objednávke zadávajte adresu, na ktorej sa budete zdržiavať počas pracovnej doby. Kuriér vám bude pred doručením zásielky volať. Ak je zásielka na dobierku, sumu dobierky môžete kuriérovi uhradiť v hotovosti, alebo aj kartou.

V deň doručovania zásielky si viete overiť detaily doručenia na zákazníckom servise GLS (+421 45 52 42 500 alebo 18 585). Identifikujete sa vždy na základe čísla zásielky. 

Zmeny možnosti doručenia zásielky sú vám k dispozícii hneď, ako dostanete od GLS e-mail alebo textovú správu s informáciami o vašej zásielke. Svoj balík môžete sami presmerovať do Balíkomatu, Parcel Shopu, na iný dátum doručenia, alebo na inú adresu doručenia

Pri druhom e-maile alebo textovej správe vám GLS oznámi, kedy vaša objednávka pravdepodobne dorazí a obdržíte aj trojhodinový časový rámec doručenia balíka

Pokiaľ sa tak nestane a zmeškáte prvý pokus o doručenie zásielky, máte opäť k dispozícii rôzne možnosti doručenia. Dostanete e-mail alebo textovú správu s odkazom, ktorý vás zavedie priamo k možnostiam pre doručenie vašej zásielky. Pri druhom pokuse o doručenie si môžete vybrať pre vás najvhodnejší spôsob prevzatia balíka.

 

Doručenie do zásielkovne (Packeta)

Zásielku si preberiete vo vami vybranej pobočke zásielkovne. Zvoliť si môžete ktorúkoľvek zo zásielkovní. Najvhodnejšie je vybrať si tú zásielkovňu, ktorú máte najbližšie. O prijatí vašej zásielky do vami vopred vybranej Zásielkovne vás budeme informovať sms správou v ktorej obdržíte PIN kód, ktorý je nutné si zachovať pre výdaj vašej zásielky.

Platbu prípadnej dobierky je možné uskutočniť v hotovosti alebo kartou, záleží od vami zvolenej zásielkovne. Formu platby budete mať oznámenú v SMS správe. Preto ak bude možnosť platiť iba v hotovosti, vopred si pripravte hotovosť pre úhradu vašej zásielky.

Dobu uloženia zásielky v zásielkovni budete mať taktiež uvedenú v sms správe. Ak si Vašu zásielku nestíhate prevziať v úložnej lehote, oznámte to prosím telefonicky do vami vybratej zásielkovne a oni vám lehotu na vzájomnej dohode predĺžia. Prípadne si lehotu môžete predĺžiť sami v mobilnej aplikácii Packeta. Priamo na výdajnom mieste si môžete zásielku rýchlo skontrolovať, či tovar dorazil v poriadku a v prípade potreby poškodenia tovaru môžete zásielku rovno vrátiť.

 

Doručenie kuriérom DPD 

Lehota dopravy je nasledujúci pracovný deň po odovzdaní balíka do prepravy. Kuriéri DPD doručujú zásielky počas bežnej pracovnej doby od 8:00-17:00. Zákazník je o dodaní balíka kuriérskou službou informovaný SMSemailovou  notifikáciou o pohybe balíka

Zákazník dostáva prvú notifikáciu v deň kedy je balík odovzdaný doručovacej spoločnosti DPD. Zákazník dostáva ránodeň doručenia informáciu o 1-hodinovom časovom intervale času doručenia, a link, prostredníctvom ktorého môže zmeniť požadované údaje o doručení. Oznámenie obsahuje tiež číslo balíka a v prípade dobierky jej sumu. Sumu dobierky môžete kuriérovi uhradiť v hotovosti, alebo aj kartou.

Zásielka je doručovaná maximálne 3-krát. Prvé dva pokusy automaticky. Tretí na vyžiadanie dpd@dpd.sk.

V prípade dohody s užívateľom poštových služieb môže DPD Slovakia doručiť balík aj na alternatívne miesto doručenia a to do vybraného miesta "Pickup". Pickup je sieť odberných miest a boxov v rámci celého Slovenska. Lehota na vyzdvihnutie v odberných miestach je 5 dní. U boxov je lehota na vyzdvihnutie  3 dni. Zákazník je informovaný notifikáciou.