Náš príbeh

Ako vznikla značka Giovani

 

Naša značka a produkty prešli pri svojom vzniku dlhým procesom, do ktorého sme sa pustili až po dôkladnom preskúmaní trhu a ponúk výroby, aby sme vám mohli priniesť tie najkvalitnejšie produkty. Náš nápad bol vyvinutý ako odpoveď na to, ako dosiahnuť vôňu oblečenia aj bez použitia flakónového parfému. A za cieľ sme si dali aj aby bielizeň po vypratí nebola len čistá, ale aj dlhodobejšie navoňaná. Po bežných avivážach bielizeň vonia len chvíľu, ak vôbec. Strácajú preto zmysel. Naše parfémy na pranie budete cítiť ešte dlho po opratí.

Dovoľte nám previesť vás cestou, ktorou sme si museli prejsť my, aby sme pre vás vyvinuli tieto luxusné parfémové oleje na pranie.

 

o Giovani značke

Po dlhodobom skúmaní trhu sme sa dostali k alternatíve vyrábať oleje na pranie, ktoré sú s obsahom parfémových vonných esencií. Pôvodne tieto oleje na pranie vznikli v Taliansku a od toho sa odvíja aj názov našej značky nazvanej podľa talianskeho mena Giovani. Na všetkom sme si dali osobitne záležať. Ako na produkte, tak aj na logu, ktoré vytváral celý tím grafikov. Prvé podobizne nášho loga boli rôznymi verziami veľkého písmena G. Nakoniec vznikla myšlienka zahrnúť do loga obrysy kvapky, ktorá symbolizuje, že naše parfémové oleje na pranie sú vlastne tekutinou. Logo Giovani vyjadruje luxus a kvalitu našich produktov. Parfémy Giovani sme vyvinuli v Európskej Únii, čo garantuje ich prepracovanosť na najvyššej možnej kvalitatívnej úrovni. K tým najkvalitnejším vonným esenciám a prísadám na trhu sme sa dopracovali v rodisku všetkých parfémov na pranie, v Taliansku. Vyberali sme látky, ktoré neškodia pokožke, ako to u niektorých produktoch bohužiaľ býva.

 

Vývoj produktovej rady Giovani 

 

Vráťme sa ale k začiatkom našej cesty. Po veľmi dôkladne uváženom rozhodnutí, kto bude tieto produkty pre nás vyvíjať, sme pristúpili k samotnému testovaniu vôní. Tento výber vhodných koncentrovaných vonných esencií a prísad nám trval viac ako 9 mesiacov, a to len preto, aby sme pre vás vybrali tie najideálnejšie vône. 

Pred začiatkom vývoja našich parfémov na pranie sme najprv testovali existujúce značky. Prvým plánom bolo doviezť sem niektorú z už existujúcich značiek. Preto sme sa zamerali na otestovanie čo najväčšieho množstva parfémov na pranie z Talianska. Tieto produkty vznikli práve tam. Na talianskom trhu sa nachádza viac ako 40 rôznych značiek parfémov na pranie. Oslovili sme teda prakticky všetkých výrobcov a predajcov. A otestovali sme približne 30 talianskych značiek. Pri tomto testovaní sme postupne zisťovali, že talianske parfémy na pranie nemajú požadovanú intenzitu vône a ani jej trvácnosť. Ani jedna značka nesplnila naše očakávania, ktoré sme si sľubovali aj od recenzií niektorých slovenských zákazníkov. Talianske parfémy na pranie nemali ďaleko od bežných aviváží. Niektoré boli síce trochu voňavejšie, ale nikdy to nebolo úplne ono.

Po tomto dôkladnom testovaní existujúcich talianskych značiek sme sa rozhodli vyrobiť vlastný produkt a založiť vlastnú značku. Nasledovali dlhé mesiace príprav a vývoja v spolupráci s parfumérmi a špecializovanými výrobcami. Naše vône navrhoval a vytváral tím špecialistov na parfémy. Miešanie parfémov je zložitou alchýmiou, preto sme radi, že sme mali pri vývoji k dispozícii tím takýchto odborníkov.

Produkty Giovani sú vysoko koncentrované, s obsahom parfémových esencií, ktoré dokonale prevoňajú vašu bielizeň aj domácnosť. Nešlo nám len o samotnú vôňu, ale aj o jej kvalitu, výdrž či neškodnosť voči pokožke. Počas výberu vôní sme sa sústredili aj na to, aby naša značka obsahovala rôznorodosť použitých aróm, medzi ktorými nájdete sladké, svieže či korenisté vône. Medzi produkty Giovani sme zaradili aj také, ktoré sú inšpirované svetovými značkami ako je Dolce Gabanna či Yves Saint Laurent a iné. Nakoľko sú niektoré parfémy na svetovom trhu stálicami, bolo pre nás nanajvýš nevyhnutné, aby sa olejové parfémy na pranie niesli v rovnakých tónoch týchto vôní, čo určite ocení každý náš zákazník.  

Finálne produkty sme rozdelili podľa vôní do rôznych farieb obalov. Tie sú úzko späté s názvom a vôňou v jednom. Každá farba a názov reprezentuje vôňu daného oleja. Máme 6 základných parfémov na pranie. Avšak našimi špecialitami sú limitované edície, ktoré sú o určité látky a koncentráciu silnejšie. Neznamená to však, že naše ostatné parfémy sú nejako výrazne slabšie. Limitované edície sú špecifické tým, že ich koncentrácia je o niečo silnejšia čiže stačí použiť menšie množstvo. Ich počet je limitovaný a po vypredaní sa už v ponuke znovu neobjavia. Väčšinou sú navrhované podľa drahých svetových parfémov. Limitované edície sa budú pravidelne obmieňať a to napríklad aj podľa ročného obdobia alebo preferovaných vôní, podľa trendov vo svete parfémov, ktorými sa náš tím skúsených špecialistov bude riadiť pri tvorení každej ďalšej novej limitovanej edície vône značky Giovani.

 

Pri tvorení našej značky a olejov na pranie sme dali dôraz najmä na to, aby tieto produkty boli vysoko kvalitné, dlhotrvácne svojou vôňou a intenzitou, neškodlivé a v neposlednom rade jedinečné. Chceli sme priniesť na trh ten najkvalitnejší a najviac zapamätateľný produkt pre našich zákazníkov a ich oblečenie či ostatnú bielizeň, čo sa nám nakoniec aj podarilo.

 

príbeh značky Giovani