Kariéra

PRÁCA V GIOVANI

Pridajte sa k nám a podieľajte sa na úspechu európskej firmy

Voľné miesta
práca pre značku parfémov na pranie Giovani

Hľadáte si prácu? Alebo by ste chceli pracovať v prosperujúcej firme, ktorá si svoj tím váži a zaujíma sa o spokojnosť svojich zamestancov? Od nás ľudia neodchádzajú. Na tomto mieste nájdete aktuálnu ponuku voľných pracovných príležitostí v spoločnosti Giovani Essenze, s.r.o.

kariéra vo firme Giovani

O nás

Giovani® je exkluzívnou značkou parfumov na pranie a ďalších voňavých produktov. V Giovani® od úplného začiatku v decembri 2022 staviame na kvalite. Tá je u nás prednejšia ako kvantita. Sme jednotkou na trhu v kvalite parfémov na pranie. U nás pracujete na niečom, čo dáva zmysel a má veľkú budúcnosť. Sme jednoznačne najrýchlejšie rastúcou značkou parfémov na pranie, aká tu kedy bola a to nielen na Slovensku. Žiadna iná značka v tomto odvetví nevyrástla už za prvý rok pôsobenia na trhu tak ako Giovani®. Za to vďačíme nielen vysokej kvalite produktov, služieb, procesov v našej firme, ale v neposlednom rade aj nášmu kvalitnému tímu, do ktorého môžete patriť aj vy. S e-shopmi postupne expandujeme do viacerých krajín Európy. Aktuálne je ich už 6. Máme stovky tisíc spokojných zákazníkov a veľké plány do ďalších mesiacov a rokov. Náš tím sa pravidelne rozrastá a prakticky neustále hľadáme ďalších kolegov do nášho kolektívu.

ZAMESTNANECKÉ BENEFITY

Stabilná firma a pracovná pozícia Stabilná firma a pracovná pozícia
Príjemná atmosféra bez stresu Príjemná atmosféra bez stresu
Najrýchlejšie rastúca značka v odvetví Najrýchlejšie rastúca značka v odvetví
platové podmienky Lepšie platové podmienky ako v konkurenčných firmách
Zamestnanecké zľavy Zamestnanecké zľavy
Vzdelávacie kurzy Vzdelávacie kurzy

VOĽNÉ POZÍCIE

Kreatívny web designer a pomocný pracovník pre prácu s webom
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Hľadáme pomocného kreatívneho web designéra a pomocného pracovníka pre prácu s webom.
  • Budete nahrávať produkty na stránky základne práce v HTML kóde, nahrávať rôzne bannerové obrázky na stránky webu, spravovať sociálne siete, rozposielať a asistovať pri tvorbe newsletterov a komunikovať s prekladateľmi.
  • Taktiež budete pracovať s tabuľkami a poskytovať denne reporting nadriadenému.
  • Je nutná excelentná znalosť práce s počítačom, slovenského jazyka slovom aj písmom a výhodou je znalosť shoptetovej platformy webu.
  • Táto pozícia nie je vhodná pre fajčiarov.
Príklady ďalšej náplne práce:
  • Tvorba grafických dizajnov pre web a sociálne siete.
  • Programovanie a úprava kódu na web stránkach.
  • Spolupráca s marketingovým tímom pri tvorbe a plánovaní kampaní.
  • Testovanie a kontrola funkčnosti web stránok.

Pracovná doba pre pozíciu Kreatívny web designer a pomocný pracovník pre prácu s webom je obvykle 8 hodín denne, od pondelka do piatku. Od 8:00 do 16:30 hod.

Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
  • Možnosť platového rastu
  • Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
Informácie o výberovom konaní
 

Zvýhodnený môže byť aj uchádzač s predošlými skúsenosťami v danej oblasti.
Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
  • Microsoft Word - Základy
  • Microsoft Excel - Základy
  • Internet - Expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Asertivita
  • Logické myslenie
  • Zodpovednosť
  • Spoľahlivosť
  • Pracovitosť
  • Samostatnosť
  • Schopnosť pracovať premyslene a bez chýb
  • Typicky požadované vzdelanie: ideálne vzdelanie v oblasti web designu alebo príbuznej oblasti
  • Hard skills: výhodou sú skúsenosti s grafickými programami (Adobe Photoshop, Illustrator), skúsenosti s kódovaním v HTML, CSS, Javascript
  • Soft skills: Kreativita, komunikatívnosť, tímová spolupráca, riešenie problémov
Administratívny pracovník nemeckého e-shopu | Verwaltungsmitarbeiter eines deutschen E-Shops
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac
 
Das Einstiegsgehalt wird im Rahmen des Auswahlverfahrens abhängig von der Berufserfahrung des Kandidaten festgelegt. | Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od pracovných skúseností kandidáta
 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

 

Zur Verstärkung unseres Arbeitsteams suchen wir ein deutschsprachiges Mitglied, eine intelligente und eigenständig denkende Person. (Die Position ist für Raucher nicht geeignet.)​

​Diese Position umfasst die Verwaltung des deutschen und österreichischen E-Shops. Hervorragende Kenntnisse der deutschen Sprache (idealerweise Muttersprache), Computer und Mozilla Thunderbird werden vorausgesetzt. Zu den Aufgaben gehört das gelegentliche Verpacken von Sendungen.​

- Bearbeitung von E-Shop-Bestellungen (Bearbeitung von Bestellungen, gelegentliche Verpackung)
- Kommunikation mit Kunden per E-Mail, Telefon und Online-Chat
- Lösung von Problemen mit verspäteten Lieferungen oder falschen Kundenzahlungen
- Erstellung von Transportetiketten durch Transportsysteme
- Erstellen von Beschwerden bei Spediteuren
- Kontrolle der zurückgesandten Sendungen
- Arbeiten mit Tabellen
- Tägliche Berichterstattung an den Vorgesetzten
- Kenntnisse im Umgang mit einem Computer
- Erfahrung im E-Shop-Bereich ist von Vorteil

Arbeitszeiten: Montag - Freitag (8:00-16:30)

Do nášho pracovného tímu hľadáme nemecky hovoriaceho člena, inteligentného človeka schopného samostatne myslieť. (Pozícia nie je vhodná pre fajčiarov.)


Táto práca zahŕňa obsluhu administratívy nemeckého a rakúskeho e-shopu. Je potrebná excelentná znalosť nemeckého jazyka (ideálne materinský jazyk), PC a mozilla thunderbird. Súčasťou práce je aj občasné balenie zásielok.


- spracovanie objednávok e-shopov (vybavovanie objednávok, občasné balenie)
- komunikácia so zakazníkmi prostredníctvom e-mailu, telefónu a online chatu
- riešenie problémov s meškajúcimi zásielkami alebo chybnými platbami zákazníkov
- príprava prepravných štítkov cez dopravné systémy
- vytváranie reklamácií u prepravcov
- kontrola vrátených zásielok
- práca s tabuľkami
- denný reporting nadriadenému
- znalosť v práci s počítačom 
- práca v e-shope výhodou 


Pracovná doba: pondelok - piatok (8:00-16:30)

Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabile Arbeitsstelle
  • Sehr gutes Gehalt im Vergleich zu anderen ähnlichen Stellen
  • Arbeiten Sie in einem angenehmen neuen Arbeitsumfeld
  • Angenehmes Team
  • Die Möglichkeit eines finanziellen Wachstums
  • Finanzieller Zuschuss für Lebensmittel

  • stabilná pracovná pozícia
  • veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • práca v príjemnom novom pracovnom prostredí
  • príjemný kolektív 
  • možnosť finančného rastu 
  • finančný príspevok na stravu

 

Informácie o výberovom konaní
 

Aufgrund der großen Anzahl an Bewerbern werden wir nur ausgewählte Bewerber kontaktieren, die die geforderten Kriterien erfüllen. Bitte rufen Sie nicht an. Vielen Dank für Ihr Verständnis. | Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
  • Microsoft Word - Základy
  • Microsoft Excel - Základy
  • Internet - Expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Beherrschung der deutschen Sprache / idealerweise Muttersprache
  • Logisches Denken
  • Verantwortungsbewusstsein
  • Unabhängigkeit
  • Arbeitsmotivation
  • Gute Kommunikationsfähigkeiten

  • ovládanie nemeckého jazyka / ideálne materinský jazyk 
  • logiské myslenie
  • zodpoveďnosť
  • samostatnosť
  • chuť pracovať
  • dobré komunikačné schopnosti 

 

Copywriter
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 

Do našej rýchlorastúcej a inovatívnej spoločnosti hľadáme skúseného, samostatného a pracovitého človeka s vysokou úrovňou osobnej integrity, ktorý preberá plnú zodpovednosť za svoju prácu a má záujem podieľať sa na spoločnom budovaní úspešnej slovenskej firmy. Ak vás baví písanie článkov, máte v tom skúsenosti a hľadáte vyváženosť medzi pracovným časom a osobným voľnom, pridajte sa do nášho tímu!  

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Tvorba obsahu, a to najmä písanie článkov na náš blog
  • Samostatná a systematická aktualizácia článkov a ostatných textov
  • Spolupráca s ostatnými oddeleniami marketingu
  • Plnenie redakčného (publikačného) plánu
  • Samostatne vyhľadávať témy na nové články
  • Sledovať fóra, sociálne siete, udržiavať si celkový prehľad a aplikovať ho do návrhov tém na  články
  • Analyzovať vyhľadávacie zámery, definovať témy článkov, osnovu článku, kľúčové slová pre článok
  • Publikácia článkov, štylistika, rozloženie
  • Prichádzať s nápadmi, ako vylepšiť publikačnú činnosť, ako rozvíjať naše produktové portfólio, či prispieť k zvýšeniu predaja
 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
  • Možnosť platového rastu
  • Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
  • Firemné podujatia a teambuildingy
  • Zamestnanecké zľavy
Informácie o výberovom konaní
 

Potrebná prax v danej oblasti, minimálne 5 rokov. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie. 

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
  • Microsoft Word - Pokročilý
  • Google Workspace - Pokročilý
  • Sociálne siete - Pokročilý
  • ChatGPT - Pokročilý
  • Microsoft Excel - Základy
  • Internet - Expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Skúsenosti s písaním článkov
  • Výborná znalosť slovenského vrátane gramatiky
  • Príjemná, zrozumiteľná a ľahko čitateľná štylistika
  • Schopnosť vyhľadávať a pracovať so zdrojmi v cudzom jazyku, napr. s odbornými článkami alebo vedeckými štúdiami.
  • Schopnosť pracovať s umelou inteligenciou
  • Schopnosť pracovať s kľúčovými slovami a kvalitne ich zapracovať do textu
  • Porozumenie predajnej psychológii, t.j. vyhľadávacím a nákupným zámerom, predajným argumentom
  • Rozumieť, čo sú to featured snippety a ako ich možno optimalizovať pre Google
  • Porozumenie SEO je výhodou - nielen na úrovni „v článku sú nejaké kľúčové slová“. Ideálne rozumieť súvislosti medzi kľúčovým slovom a zámerom vyhľadávania a vedieť vyhodnotiť, ktoré kľúčové slová sa hodia do blogového článku a ktoré viac do produktového textu alebo do produktovej kategórií Vedieť posúdiť, ktoré kľúčové slová s písaným textom súvisia a ktoré nesúvisia.
  • Porozumenie Google Search Console a Google Analytics je výhodou
Senior špecialista logistiky a vývoja
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 200 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 

Naša výroba a pôsobenie sa rozrastá a my hľadáme zodpovedného špecialistu na logistiku a vývoj. Budete zodpovedný za sledovanie objednávok a zásielok zákazníkov, sledovanie objednávok a zásielok priamych materiálov, ktoré sa majú dodať, riadenie všetkých kritických bodov v týchto procesoch, zabezpečenie efektívnosti prepravy zásielok hotových produktov a zabezpečenie spokojnosti zákazníkov. Pracovná doba: 7:30-16:00 + flexibilne podľa potreby.

 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Príprava plánov logistiky, vývoja a následné uvedenie do praxe, odstránenie závad a komplikácií
  • Efektívne vykonávanie činnosti v rámci vlastnej funkčnej oblasti a s ostatnými oddeleniami za účelom znižovania nákladov na logistiku a vývoj
  • Zlepšovanie a zvyšovanie efektivity a vývoja logistiky.
  • Aktívne sa podieľanie na štúdiách a vývoji nových produktov a projektov
  • Sledovanie, minimalizovanie a vykazovanie nákladov na nákladnú prepravu (dodatočná preprava, prepravné, nadčasové straty) vo všetkých zavedených logistických procesoch
  • Pravidelná kontrola pre všetky dodávané produkty a zabezpečenie vykonania potrebných opatrení
  • Práca v súlade so zásadami spoločnosti (kvalita, životné prostredie / bezpečnosť práce, ľudské zdroje, etika podnikania, spoločenská zodpovednosť, informačná bezpečnosť.)
  • Práca v súlade so stratégiou a hodnotami spoločnosti
  • Práca v súlade s národnými a medzinárodnými právnymi požiadavkami
  • Zúčastňovať sa na projektoch, predkladať návrhy alebo vytvárať riešenia
  • Bezodkladne informovať vedúceho v prípade negatívnej situácie súvisiacej s prácami, ktoré sledujete
  • Pravidelný reporting o priebehu úloh
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
  • Možnosť platového rastu
  • Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
  • Firemné podujatia a teambuildingy
  • Zamestnanecké zľavy
Informácie o výberovom konaní
 

Potrebná prax v danom odbore minimálne 5 rokov. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
  • Microsoft Word - Základy
  • Microsoft Excel - Základy
  • Internet - Expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Skúsenosti s vedením ľudí
  • Logické myslenie
  • Analytické myslenie
  • Spoľahlivosť
  • Pracovitosť
  • Samostatnosť
PPC / SEO špecialista
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 900 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Vytváranie, správa a optimalizácia kampaní
  • Riadenie výkonnosti značky na e-commerce platformách.
  • Definovanie stratégie SEO a PPC založenej na údajoch
  • Zlepšovanie online prezentácie prostredníctvom relevantného obsahu v súlade s marketingovými kampaňami
  • Riadenie kľúčových slov: komplexný prieskum kľúčových slov a zacielenie na relevantné vyhľadané výrazy a ich integrácia
  • Efektívne sledovanie, vyhodnocovanie a reportovanie výsledkov kampaní
  • Spolupráca s ostatnými oddeleniami (aj zahraničnými) marketingu
  • Denný report nadriadenému
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
  • Možnosť platového rastu
  • Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
  • Firemné podujatia a teambuildingy
  • Zamestnanecké zľavy
Informácie o výberovom konaní
 

Potrebná prax v danom odbore minimálne 7 rokov - SEO/PPC špecialista Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
  • Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
  • Google Ads - Pokročilý
  • META Ads - Pokročilý
  • Google Analytics - Pokročilý
  • Google Tag Manager - Pokročilý
  • Microsoft Word - Expert
  • Microsoft Excel - Expert
  • Internet - Expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Výborné analytické myslenie
  • Efektívne pracovné nasadenie
  • Pohotovo hľadať efektívne riešenie
  • Schopnosť vedieť si stanoviť priority
  • Dôslednosť
  • Komunikatívnosť
  • Samostatnosť
  • Spoľahlivosť
  • Ochota pracovať na sebe, osobnostne a profesne sa rozvíjať
Finance and Controlling Specialist
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 

Hľadáme skúseného špecialistu na pozíciu Finance and Controlling Specialist pre našu spoločnosť s extrémne rýchlym rastom a neustále sa zvyšujúcimi ambíciami.

 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Komunikácia s externou účtovnou spoločnosťou
  • Vystavovanie a kontrola faktúr pre dodávateľov
  • Príprava objednávok na projekty (v spolupráci s kolegami z projektového tímu) a následná komunikácia s dodávateľmi
  • Príprava podkladov a rozpočtov pre vývoj a impementáciu
  • Kontrola prehľadu obratu a cashflow
  • Analýza projektov z finačného hľadiska
  • Príprava rôznych reportov a dennodenná spolupráca s centrálou a oddeleniami
  • Ďalšie činnosti a zodpovednosti sa budú vyvíjať a pribúdať v čase – v závislosti od vývoja a rastu spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
  • Možnosť platového rastu
  • Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
  • Firemné podujatia a teambuildingy
  • Zamestnanecké zľavy
Informácie o výberovom konaní
 

Potrebná prax v danom odbore minimálne 5 rokov. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
  • Anglický jazyk - Pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
  • Microsoft Word - Pokročilý
  • Microsoft Excel - Pokročilý
  • Internet - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Skúsenosť na podobnej pozícii je nevyhnutná, potrebný je všeobecný prehľad vo financiách a ekonomické vzdelanie
  • Anglický jazyk na aktívnej úrovni – denne budete komunikovať v tomto jazyku
  • Schopnosť prevziať vlastnú zodpovednosť
  • Schopnosť vysokej miery koncentrácie
  • Schopnosť vedieť si stanoviť priority
  • Ochota pracovať na sebe, osobnostne a profesne sa rozvíjať
  • Príjemné a profesionálne vystupovanie
  • Komunikatívnosť
  • Samostatnosť
  • Spoľahlivosť
Personalista/ HR manažér/manažérka
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 

Pracovná doba: 8:00 - 16:30 + flexibilne podľa potreby

 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Komunikácia so zákazníkmi a spolupracovníkmi
  • Vedenie pohovorov a stretnutí
  • Prieskum spokojnosti pracovníkov
  • Support na jednotlivých projektoch
  • Správa personálnych a firemných dokumentov
  • Podpora úspechu a rastu spoločnosti za účelom splnenia firemných potrieb aj potrieb zamestnancov
  • Implementácia nových procesov a politík s cieľom zefektívniť činnosti a zlepšiť pracovné prostredie
  • Spolupráca s vedením spoločnosti a ostatnými oddeleniami na projektoch týkajúcich sa ľudských zdrojov
  • Poradenstvo v oblasti HR
  • Navrhovanie personálneho obsadenia jednotlivých výkonných tímov
  • Evidencia dochádzky zamestnancov
  • Príprava podkladov pre mzdy
  • Práca s excelom a tabuľkami
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
  • Možnosť platového rastu
  • Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
  • Firemné podujatia a teambuildingy
  • Zamestnanecké zľavy
Informácie o výberovom konaní
 

Potrebná prax v danom odbore minimálne 3 roky. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
  • Internet - Expert
  • Microsoft Word - Pokročilý
  • Microsoft Excel - Pokročilý
  • Google Workspace – Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Skúsenosť v rozvoji ľudských zdrojov
  • Prehľad o regionálnom trhu práce a trendoch
  • Zručnosť v efektívnej komunikácii a organizácii
  • Schopnosť pracovať v tíme aj samostatne
  • Aktívne vodičské oprávnenie
  • Požadované skúsenosti v oblasti HR
  • Hard skills: plánovanie, analýza, hodnotenie, mentoring
  • Soft skills: empatia, rozhodovanie, riešenie konfliktov
Projektový manažér
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Analýza technickej dokumentácie
  • Kooperácia s technickým a vývojovým tímom
  • Účasť na obchodno-technických rokovaniach
  • Príprava podkladov k realizácii projektu, vrátanie budgetu
  • Technická podpora a koordinácia pracovníkov
  • Dohľad a kontrola postupu prác, časových rozvrhov
  • Kontrola dodržiavania rozpočtu, kontrola subdodávateľských faktúr
  • Dohľad nad kvalitou, bezpečnosťou a stanovených pokynov vrátane dokumentácie
  • Príprava podkladov pre fakturáciu
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
  • Možnosť platového rastu
  • Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
  • Firemné podujatia a teambuildingy
  • Zamestnanecké zľavy
Informácie o výberovom konaní
 

Potrebné vzdelanie a prax v danej oblasti, minimálne 5 rokov. Vodičský preukaz nutnosťou. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
  • Microsoft Word - Pokročilý
  • Microsoft Excel - Pokročilý
  • Internet - Expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Organizačné schopnosti, schopnosť viesť tím
  • Komunikačné schopnosti orientované na zákazníka
  • Vysoké pracovné nasadenie
  • Analytické myslenie
  • Logické myslenie
  • Prezentačné zručnosti
  • Zodpovednosť
  • Spoľahlivosť
  • Precíznosť
  • Asertivita
Marketingový manažér
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 000 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 

Hľadáme človeka s nadšením pre marketing, správu sociálnych sietí a content hunting. Pracovná doba: 8:00h - 16:30h.

 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Budovanie a rozvoj značky na sociálnych sieťach
  • Vypracovanie/plánovanie obsahu pre sociálne siete (Facebook, Instagram, LinkedIn, YT)
  • Vytváranie marketingovej stratégie
  • Sledovanie nových trendov v oblasti sociálnych sietí a content marketingu
  • Spolupráca s externými zamestnancami vo tvorbe social.media
  • Pravidelná analýza trhu, monitoring trendov
  • Správa webov spoločnosti a ich optimalizácia – content marketing, tvorba plánov pre jednotlivé aktivity
  • Úzko spolupracovať s produktovým a obchodným oddelením
  • Príprava a spracovanie contentu
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
  • Možnosť platového rastu
  • Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
  • Firemné podujatia a teambuildingy
  • Zamestnanecké zľavy
Informácie o výberovom konaní
 

Potrebná skúsenosť a prax v oblasti, minimálne 4 roky. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
  • Google Analytics – Pokročilý
  • Google Workspace – Pokročilý
  • Microsoft Word - Základy
  • Microsoft Excel - Základy
  • Internet - Expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Proaktívna a kreatívna myseľ
  • Budget management skills
  • Analytické schopnosti a identifikácia trendov
  • Timemanagement v malíčku a schopnosť multitaskingu
  • Skúsenosti s fotografiou a videom
  • Asertivita
  • Logické myslenie
  • Spoľahlivosť
  • Zodpovednosť
  • Samostatnosť
Team leader expedície pre centrálny sklad
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 

Do nášho centrálneho skladu hľadáme kolegu na pozíciu Team Leader. Táto pozícia zahŕňa prácu na oddelení dopravy (expedície). Pracovná doba: 7:30 - 16:00 + flexibilne podľa potreby.

 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Vytvorenie a zodpovednosť za dodržiavanie denného plánu a plnenie pracovnej zmeny
  • Plánovanie zmien, dovoleniek a kontrola dochádzky
  • Vedenie, riadenie, motivovanie, hodnotenie a kontrola zamestnancov
  • Operatívne riešenie vzniknutých situácií vyplývajúcich z chodu oddelenia
  • Komunikácia so všetkými oddeleniami skladu, centrálou, predajňami, dopravcom, dodávateľmi
  • Riešenie reklamácií, inventúr, poškodeného tovaru
  • Kontrola kamerového systému
  • Zavádzanie a kontrola korekcií tovaru na sklade
  • Nastavovanie nových procesov
  • Zefektívňovanie procesov a nastavení
  • Práca s NZV, VZV , PC , SKENER
  • Starostlivosť o zverenú techniku
  • Spolupráca na inventúrach v zmysle pokynov nadriadeného
  • Operatívne práce podľa požiadaviek nadriadeného
  • Reporting podľa požiadaviek nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Práca v najrýchlejšie rastúcej firme vo svojom odvetví
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • Práca v príjemnom a novom pracovnom prostredí
  • Možnosť platového rastu
  • Možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
  • Firemné podujatia a teambuildingy
  • Zamestnanecké zľavy
Informácie o výberovom konaní
 

Potrebná skúsenosť a prax v oblasti, minimálne 5 rokov. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
  • Microsoft Word - Pokročilý
  • Microsoft Excel - Pokročilý
  • Internet - Expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Skúseností s vedením ľudí, komunikatívnosť
  • Logické myslenie
  • Analytické myslenie
  • Asertivita
  • Zodpovednosť
  • Spoľahlivosť
  • Pracovitosť
  • Samostatnosť
Asistent e-shopu / Copywriter / Spravovanie sociálnych sietí
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 050 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho pracovného tímu hľadáme všestranného človeka, ktorý je ochotný vypomáhať svojou prácou v eshope podľa požiadaviek a vedieť splniť úlohy včas a s dôkladom na detail. (Pozícia nie je vhodná pre fajčiarov.)  

Táto pracovná pozícia zahŕňa obsiahlu náplň práce, ktorá nikdy nebude stereotypná. Práca s počítačom, telefónom a sociálnymi sieťami. Práca zahŕňa aj občasné zastupovanie hlavného zamestnanca v našej dizajnovej predajni / showroome, ak to bude potrebné počas jeho dovolenky. Na tejto pracovnej pozícií budete vystupovať vo videách v reklamných kampaniach, ktoré prezentujú našu značku.

Je potrebná excelentná znalosť PC, sociálnych sietí a výborná znalosť slovenského jazyka slovom aj písmom.

  • písanie blogových článkov
  • kreatívna tvorba videí na sociálne siete - scénar, kreatíva a točenie videí spolu s naším grafickým tímom (účinkovanie v krátkych reklamných kampaniach)
  • komunikácia s influencermi, aktívne vyhľadávanie influencerov vo viacerých krajinách
  • spravovanie sociálnych sietí podľa plánu na Instagram, Youtube, TikTok
  • práca s e-shopovým systémom shoptet / výpomoc hlavnému adminovi (jednoduché práce na 1-2hod denne, podľa potreby)
  • priama komunikácia so zákazníkmi počas zastupovania v našej dizajnovej predajni / showroome (po zaučení)
  • výpomoc grafikom ak to bude potrebné
  • iné pomocné práce na webe / v priestore prevádzky

 

Pracovná doba: pondelok - piatok (8:00 - 16:30) 

Zamestnanecké výhody, benefity
  • stabilná pracovná pozícia
  • kreatívna prácacia
  • veľmi dobrý plat v porovnaní s inými podobnými pracovnými pozíciami
  • práca v príjemnom pracovnom prostredí v pohodovom kolektíve bez stresu
  • možnosť platového rastu
Informácie o výberovom konaní
 

Prosíme, hláste sa na pohovor len vtedy, ak spĺňate všetky uvedené kritéria.

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
  • Internet - Expert
  • Instagram- Pokročilý
  • Facebook- Pokročilý
  • Microsoft Word - Mierne pokročilý
  • Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • kreativita
  • aktívne pracovné nasadenie
  • asertivita
  • logické myslenie
  • ​zodpovednosť
  • samostatnosťdo textu
  • schopnosť vedieť pracovať premyslene a bez chýb
  • rozvážnosť
Pracovník e-shopu - balič zásielok
plný úväzok | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu
 

Do nášho tímu v e-shope hľadáme šikovného baliča zásielok. Práca zahŕňa manuálnu prácu s krabičkami, nožom a lepiacou páskou, balenie zásielok, skartovanie papiera, obaľovanie produktov do fólie a iné pomocné práce s produktami. Táto práca je vhodná len pre manuálne zručného a rýchleho človeka, ktorý sa vie sústrediť na detaily a vykonávať prácu s minimálnou chybovosťou.

Po zaučení sa očakáva takmer nulová chybovosť a dôraz na zodpovednosť, manuálnu rýchlosť, pracovitosť, stabilitu a precíznosť. Táto pozícia nie je vhodná pre fajčiarov.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • balenie zásielok podľa objednávok
  • manuálna práca s krabicami, nožom a lepiacou páskou
  • skartovanie papiera a iných nevyužiteľných materiálov
  • obaľovanie produktov do fólie alebo iných ochranných materiálov
  • vykladanie a usporadúvanie tovaru v sklade
  • príprava tovaru na odoslanie a označovanie zásielok
 
Typický deň na pracovnej pozícii môže zahŕňať:
  • balenie zásielok a prípravu tovaru na odoslanie
  • prípravu pracovného stola
  • pomocné práce s produktmi

Pracovná doba pre pozíciu Pracovník e-shopu - balič zásielok je od 8:00 do 16:30, od pondelka do piatku.

Zvýhodnení môžu byť uchádzači, ktorí už majú skúsenosť s balením zásielok.

 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Možnosť platového rastu
  • Finančný príspevok na stravu
  • Príjemné pracovné prostredie
  • Spolupráca s pozitívnym a tímovým kolektívom
Informácie o výberovom konaní
 

Zvýhodnený môže byť aj uchádzač, ktorý má už prax na podobnej pozícii. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie. 

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
  • Microsoft Word - Základy
  • Internet - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Manuálna zručnosť
  • Chuť pracovať
  • Ochota učiť sa
  • Hard skills: Zručnosť s balením zásielok
  • Soft skills: Pracovitosť, spoľahlivosť
Skladník / Šofér
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu a zamestnanecké zľavy
 

Hľadáme do nášho tímu šikovného skladníka a šoféra, ktorý má chuť pracovať a zaúčať sa novým veciam.

Termín nástupu
ASAP

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Vozenie tovaru autom každý deň do Maďarska
  • Fyzická kontrola došlého tovaru voči príjemke
  • Manipulácia s tovarom v sklade, vykladanie, nakladanie, doplňovanie
  • Dovážanie tovaru z externého skladu do baliacich priestorov
  • Kontrola stavu zásob v sklade, pravidelný reporting
  • Obsluha vysokozdvižného vozíka a maniuplácia paliet
  • Spracovanie vrátených balíkov
  • Občasné vykladanie tovaru a krabíc do regálov
  • Pomocné práce v sklade 
 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Možnosť platového rastu 
  • Finančný príspevok na stravu
  • Príjemné pracovné prostredie
  • Spolupráca s pozitívnym a tímovým kolektívom
  • Zamestnanecké zľavy
  • Voľné víkendy
Podmienkou je vodičský preukaz a skúsenosť s prácou v sklade. Preukaz na VZV je výhodou nie podmienkou.
 
Ďalšie príklady pre typickú náplň práce:
  • Príprava tovaru na odoslanie
  • Zabezpečenie správneho označenia a balenia tovaru
  • Komunikácia s dopravcami a koordinácia odberu tovaru
  • Čistenie a údržba skladu a skladových priestorov
Typická pracovná doba:
  • 8-hodinová pracovná doba (pondelok-piatok) s možnosťou nadčasov
Informácie o výberovom konaní
 

Zvýhodnený môže byť aj uchádzač, ktorý má už prax na podobnej pozícii. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie. 

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
 
Prax ma pozícii / v oblasti
skladník / špeditér
 
Počet rokov praxe
1
 
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Manuálna zručnosť
  • Chuť pracovať
  • Ochota učiť sa
  • Soft skills: Pracovitosť, spoľahlivosť
Administratívny pracovník e-shopu, zákaznícka podpora e-shopu
TPP, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 400 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu a zamestnanecké zľavy
 

Do nášho pracovného tímu hľadáme ďalšieho člena, inteligentného človeka schopného samostatne myslieť. (Pozícia nie je vhodná pre fajčiarov.)

Táto práca zahŕňa obsluhu e-shopovej administrácie a prepravnej administrácie. Je potrebná excelentná znalosť PC. Potrebná je excelentná znalosť slovenského jazyka slovom aj písmom.

Termín nástupu
ASAP

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Spracovanie objednávok / faktúr a prepravných štítkov
  • Komunikácia so zakazníkmi prostredníctvom e-mailu, telefónu a online chatu 
  • Zákaznícka podpora
  • Riešenie problémov s meškajúcimi zásielkami 
  • Príprava prepravných štítkov cez dopravné systémy
  • Vytváranie reklamácií u prepravcov
  • Kontrola vrátených zásielok
  • Práca s tabuľkami
  • Denný reporting nadriadenému
  • Nutná excelentná znalosť v práci s počítačom (mozilla thunderbird, google a iné)
  • Práca v e-shope výhodou (ideálne platforma: shoptet)
 
Pracovná doba:
Pondelok až Piatok 8:00 - 16:30
 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Možnosť platového rastu 
  • Finančný príspevok na stravu
  • Príjemné pracovné prostredie
  • Spolupráca s pozitívnym a tímovým kolektívom
  • Zamestnanecké zľavy
Informácie o výberovom konaní
 

Zvýhodnený môže byť aj uchádzač ovládajúci niektorý z ďalších tu nemenovaných európskych cudzích jazykov na plynulej úrovni.

Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.
 
 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
  • Microsoft Word - Pokročilý
  • Microsoft Excel - Pokročilý
  • Internet - Expert
  • Mozilla Thunderbird - Pokročilý
 
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
  
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • asertivita
  • logické myslenie
  • zodpovednosť
  • spoľahlivosť
  • pracovitosť
  • samostatnosť
  • veľmi dobré komunikačné schopnosti
  • schopnosť pracovať premyslene a bez chýb 
  • vedieť pracovať rýchlo a v strese
Účtovník v Abra Flexi (pre e-shop)
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 600 - 2 200 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu (mzda závisí od skúseností)
 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Komplexné vedenie podvojného účtovníctva v programe Abra Flexi (predtým Flexibee),

  • sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti,

  • zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce,

  •  kontrola a podanie daňových priznaní,

  •  komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty,

  •  komunikácia so sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami,

  •  komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov,

  •  prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných),

  •  posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky,

  •  ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia,

  •  spracovanie agendy pri evidencii PN,

  •  mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy, 

  • spracovanie dochádzky zamestnancov,

  •  vypracovanie miezd,

  • spolupráca s inými oddeleniami, resp. externou dátovo/účtovníckou firmou,

  • archivácia a registratúra.

 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Príjemné pracovné prostredie
  • Spolupráca s pozitívnym a tímovým kolektívom
  • Zamestnanecké zľavy

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
 
Prax ma pozícii / v oblasti
1
 
Počet rokov praxe
1
 
Ostatné znalosti
  • ABRA FlexiBee - Pokročilý
  • ABRA ERP - Mierne pokročilý
  • ABRA Gen - Mierne pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Schopnosť pracovať samostatne ale aj v kolektíve
  • schopnosť zoraďovať úlohy podľa priorít
  • organizačné schopnosti
  • iniciatívnosť
  • spoľahlivosť
  • zodpovednosť
Product development specialist
plný úväzok | Košice
 
 

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 700 - 2 200 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu (mzda závisí od skúseností)
 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vašou pracovnou náplňou bude vytváranie nových produktov našej značky od jej vývoja až po finálnu výrobu. Náplňou práce vrámci tohto projektovania nových produktov budú napríklad tieto činnosti:
  • komunikovať s výrobcami, aj tými zahraničnými v anglickom jazyku
  • identifikovať príležitosti pre nové produkty alebo vylepšenia na základe trhového výskumu, spätnej väzby od zákazníkov a priemyselných trendov
  • úzko spolupracovať s dizajnérmi/grafikmi na vytváraní prototypov, náčrtov, grafických návrhov pre nové produkty
  • spolupracovať s vedením spoločnosti, prevádzkovými a logistickými tímami na zabezpečení efektívnosti a nákladovej efektívnosti dodávateľského reťazca produktu
  • vybrať vhodného výrobcu pre produkt, vhodné materiály, obaly...
  • definovať vlastnosti produktu, funkčnosť a technické požiadavky
  • dohliadať na testovanie produktov
  • zabezpečiť, aby produkt spĺňal kvalitatívne štandardy a očakávania zákazníkov pred uvedením na trh
  • spolupracovať s výrobcami a ich tímom aj na legislatívnych požiadavkách a splnení legislatívnych náležitostí obalov produktov
  • rokovať s výrobcami o nákladoch a termínoch výroby a dodávok
 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Možnosť platového rastu
  • Príjemné pracovné prostredie
  • Spolupráca s pozitívnym a tímovým kolektívom
  • Zamestnanecké zľavy

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
  • Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
 
Ostatné znalosti
  • Microsoft Word - Pokročilý
  • Microsoft Excel - Pokročilý
  • Internet - Expert
 
Prax ma pozícii / v oblasti
2
 
Počet rokov praxe
2

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • skúsenosti s produktovým manažmentom
  • dobré organizačné schopnosti
  • kreativita
  • komunikatívnosť
  • anglický jazyk na aktívnej úrovni
  • logické myslenie
  • zodpovednosť
  • spoľahlivosť
  • pracovitosť
  • samostatnosť
  • strategické myslenie
Web frontend developer
plný úväzok | Košice
 
 

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu (mzda závisí od skúseností)
 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Vytváranie jednoduchých CSS štýlov produktov na frontend
  • Nahadzovanie blogových článkov za použitia CSS štýlov
  • Jednoduché HTML duplikácie do e-shopových rozhraní (v jazykových variáciách)
  • Vytváranie vizualizácii. Napríklad: produktový konfigurátor, štruktúra produktov a iné.
  • Vytváranie a vylepšovanie nástrojov pre AI (OpenAI Assistent API) vyhladavanie.
  • Výskum konfigurácii OpenAI a iných AI systémov pre efektívne vyhľadávanie
  • Implementácia a testovanie nových funkcií
  • Spolupráca s tímom na vývoji nových projektov v e-shope
  • ​Údržba backendu e-shopu pomocou PHP
  • Tvorba a úpravy frontendových častí aplikácie s použitím JavaScriptu, HTML aCSS.
  • Samostatné testovanie aplikácie a jej funkcií pred nasadením do produkcie
  • Zabezpečenie funkčnosti e-shopu a riešenie chýb
  • IT podpora pre interné systémy (hľadanie dát v databáze, preverenie chýb,...)​
 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Možnosť platového rastu
  • Príjemné pracovné prostredie v lukratívnych priestoroch
  • Spolupráca s pozitívnym a tímovým mladým kolektívom
  • Zamestnanecké zľavy
 
Informácie o výberovom konaní

Zvýhodnený bude uchádzač, ktorý má už prax na podobnej pozícii. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
  • IT
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) 
Prax ma pozícii / v oblasti
1
 
Počet rokov praxe
1

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Základná znalosť PHP a JavaScript.
​• Skúsenosti s databázami (napr. MySQL).
​• Znalosť práce s HTML aCSS.
​• Spoľahlivosť a schopnosť pracovať samostatne bez priameho dohľadu.
​• Zodpovednosť za testovanie pri nasadení aplikácie, písanie automatizovaných testov (napr. jednotkových testov) nie je povinné, ale je vítané.
​• Ochota učiť sa nové technológie a riešiť problémy v reálnom čase.​

Marketingový špecialista so zameraním na sociálne siete
plný úväzok | Košice
 
 

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu (mzda závisí od predošlých skúseností uchádzača)
 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Implementácia marketingových stratégii, sledovanie účinnosti a ich optimalizácia
  • Tvorba a realizácia komunikačných kampaní na zvyšovanie povedomia o značke a podporu predaja, meranie a vyhodnocovanie úspešnosti
  • Starostlivosť a optimalizácia zverenej časti portfólia
  • Uvádzanie nových produktov, podpora na trhu a ich vyhodnocovanie
  • Aktívne sledovanie trhu, konkurencie a vyhľadávanie nových príležitostí a inovácii
  • Analýza trhových dát, prieskumov a spracovanie prehľadov a prezentácii, príprava reportov z podkladov interného a externého prostredia
  • Navrhovanie a organizácia účasti na podujatiach a výstavách, spolupráca s interným tímom a externými partnermi
  • Samostatná práca na zverených projektoch, plánovanie a riadenie podľa stanovených cieľov
  • Pomoc pri tvorbe obsahových stratégií, ktoré sa riadia cieľmi marketingového oddelenia a firemnými prioritami.
  • Vyhľadávanie aktuálnych tém a obsahových formátov, ktoré zaujmú našu cieľovú skupinu
  • Úzka spolupráca so socials media tímom, návrh content plánu pre sociálne siete 
  • Práca s externými partnermi, ako sú freelanceri alebo influenceri, na tvorbe hodnotného obsahu
  • Úprava a optimalizácia obsahu podľa SEO najlepších postupov, aby bol ľahšie nájditeľný
  • Vyhľadávanie relevantných kľúčových slov a sledovanie konkurencie
  • Monitorovanie výkonu obsahu:
  • Sledovanie úspešnosti obsahových aktivít pomocou analytických nástrojov, ako sú Google Analytics.
  • Pravidelné vyhodnocovanie a návrhy na zlepšenie obsahu na základe kľúčových ukazovateľov (návštevnosť, zapojenie, konverzie)
 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Možnosť platového rastu
  • Príjemné pracovné prostredie v lukratívnych priestoroch
  • Spolupráca s pozitívnym a tímovým mladým kolektívom
  • Zamestnanecké zľavy
 
Informácie o výberovom konaní

Zvýhodnený bude uchádzač, ktorý má už prax na podobnej pozícii. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
  • marketing
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2) 
Prax ma pozícii / v oblasti
3
 
Počet rokov praxe
5

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • preukázateľná prax na obdobnej marketingovej pozícii aspoň 3 roky
  • príjemné vystupovanie a dobré komunikačné zručnosti
  • samostatná práca na zverených projektoch a úlohách
  • zanietenie pre prácu s produktami
  • aktívne sledovanie trendov
  • zodpovedný prístup k práci
  • vysoké pracovné nasadenie, flexibilita a kreativita
  • zmysel pre detail
  • práca s MS Office (Excel, PowerPoint) – pokročilý
  • práca so Shopteton, Adobe design, Google Analytics – výhodou
Koordinátor logistiky a dopravcov pre e-commerce firmu
plný úväzok | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 700 - 2 000 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu (mzda závisí od predošlých skúseností uchádzača)
 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Vyjednávanie cien a prepravných podmienok: Riadenie rokovaní s prepravcami, nastavovanie optimálnych cien a podmienok pre ecommerce.
  • Nastavovanie cenotvorby dopravy: Vytváranie cenových modelov pre dopravu s cieľom zabezpečiť konkurencieschopnosť a efektivitu.
  • Koordinácia IT integrácií pre dopravcov: Riadenie a komunikácia s IT oddelením na zabezpečenie hladkej integrácie a správneho napojenia dopravných systémov.
  • Riadenie reklamácií: Dohľad nad procesmi riešenia reklamácií súvisiacich s dopravou, vrátane rýchlej a efektívnej komunikácie s prepravcami a zákazníkmi.
  • Optimalizácia logistiky v rámci EÚ: Vyhľadávanie ideálnych logistických riešení pre jednotné štáty v rámci EÚ.
  • Logistika pre kamenné obchody: Plánovanie zásobovania kamenných predajní, vrátane inventarizácie a vyhodnocovania inventúr.
  • Logistika pre veľkoobchodné odbery: Komunikácia s veľkoobchodnými odoberateľmi a finálne vybavenie odoslania tovaru
  • Kompletná expedícia zo skladu: Koordinácia všetkých procesov súvisiacich s expedíciou tovaru z centrálneho skladu.
  • Optimalizácia logistických procesov: Neustále zlepšovanie logistických operácií pre vyššiu efektivitu.
  • Spolupráca s internými tímami: Efektívna koordinácia s oddeleniami naprieč firmou s cieľom zabezpečiť optimálny prepravný a logistický reťazec.
 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Možnosť platového rastu 
  • Príjemné pracovné prostredie v lukratívnych priestoroch
  • Spolupráca s pozitívnym a tímovým mladým kolektívom
  • Zamestnanecké zľavy
 
Informácie o výberovom konaní

Zvýhodnený bude uchádzač, ktorý má už prax na podobnej pozícii. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
  • logistika
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Expert (C2) 
Počet rokov praxe
3
 

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Vyjednávacie schopnosti– skúsenosti s rokovaniami o cenách a podmienkach s prepravcami a schopnosť dosahovať dohody.
  • Základy cenotvorby a plánovania– porozumenie tvorbe cenových modelov a plánovaniu dopravy, aby sme udržali konkurencieschopnosť.
  • Schopnosti v oblasti IT koordinácie– orientácia v práci s IT tímom pri integrácii dopravných systémov.
  • Základy správy reklamácií– schopnosť efektívne riešiť reklamácie a komunikovať s prepravcami aj zákazníkmi.
  • Organizačné a analytické schopnosti– schopnosť analyzovať logistické procesy a prispievať k ich zlepšovaniu v rámci EÚ.
  • Plánovanie logistiky pre kamenné obchody– skúsenosti s koordináciou zásobovania a vykonávaním inventúr.
  • Spolupráca a efektívnosť– schopnosť efektívne pracovať s rôznymi tímami a prispievať k hladkému chodu logistických procesov. Znalosť práce s logistickými a skladovými softvérmi je výhodou.
Grafik / grafický dizajnér
plný úväzok | Košice

Informácie o pracovnom mieste

Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac
+ finančný príspevok na stravu (mzda závisí od predošlých skúseností uchádzača)
 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • 3D rendering
  • tvorba produktových obrázkov 
  • úprava fotografií v programe Photoshop
  • ​príprava grafických a tlačových návrhov pre tlač​
  • tvorba popisov produktov
  • tvorba a realizácia vizuálnych konceptov pre rôzne printové formáty, vrátane letákov a ďalších marketingových materiálov
  • grafické podklady podkladov pre posty, blogy a newslettre​
  • grafické zadania v spolupráci s marketingovým oddelením​
  • ​tvorba bannerov pre online kampane na sociálnych sieťach​
  • tvorba kreatív pre marketingové účely
  • ​sledovanie trendov a aktívne prispievanie nápadmi a inováciami​
  • denný resport nadriadenému 
  • spolupráca s grafickým tímom 
 ​Pracovná doba pre pozíciu grafik je od 8:00 do 16:30, od pondelka do piatku. ​
 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Možnosť platového rastu 
  • Príjemné pracovné prostredie v lukratívnych priestoroch
  • Spolupráca s pozitívnym a tímovým mladým kolektívom
  • Zamestnanecké zľavy
 
Informácie o výberovom konaní

Zvýhodnený bude uchádzač, ktorý má už prax na podobnej pozícii. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Poprosíme nevolať. Ďakujeme za pochopenie.

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
  • grafika
Jazykové znalosti
  • Slovenský jazyk - Pokročilí (C1) 
Ostatné znalosti
Adobe Photoshop - Pokročilý
Adobe Premiere Pro - Mierne pokročilý
Adobe InDesign - Mierne pokročilý
Canva - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
 
Prax na pozícii/v oblasti
grafika
 
Počet rokov praxe
1
 

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Minimálne 1 rok praxe v oblasti grafického dizajnu
  • Znalosť grafických programov (Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign, Figma, Canva)
  • Základná znalosť princípov UX/UI dizajnu
  • Schopnosť pracovať s rôznymi formátmi súborov
  • Zmysel pre detail, kreativita a estetické cítenie
  • Schopnosť pracovať samostatne aj v time
  • Schopnosť prichádzať s inovatívnymi vizuálnymi riešeniami
  • Komunikačné zručnosti a orientácia na detail
  • Flexibilita a odolnosť voči stresu

Ak áno, pokojne nám napíšte. Budeme radi ak popíšete vaše kvalitné znalosti a zručnosti aj v priloženom motivačnom liste.

Životopisy spolu so sprievodným textom zasielajte na email pohovory@giovani.sk

 

Zostaňme v kontakte

aj na sociálnych sieťach