Náš príbeh
Ako vznikla značka Giovani®
Naša značka a produkty vznikli po dôkladnom prieskume trhu a výrobných možností. Celému procesu sme venovali veľa času, aby sme vám mohli priniesť čo najkvalitnejšie výrobky. Náš koncept vznikol ako odpoveď na otázku, ako docieliť vôňu oblečenia aj bez použitia klasického parfumu. Cieľom bolo, aby bielizeň nebola po vypraní len čistá, ale aj dlhotrvajúco prevoňaná. Bežné aviváže zanechajú vôňu len krátko – ak vôbec. Strácajú tým svoj význam. Naše parfémy na pranie však budete cítiť ešte dlho po opratí.
Dovoľte nám podeliť sa s vami o cestu, ktorou sme si prešli, aby sme pre vás vytvorili nielen tieto luxusné parfémové oleje na pranie, ale aj ďalšie výnimočné produkty, ktoré k nim postupne pribudli.





























VÝVOJ PRODUKTOV
Zrodu našej značky Giovani® predchádzal dlhý vývoj finálnych produktov. Na začiatku sme najprv testovali rôzne už existujúce značky parfémov na pranie a skúmali možnosti distribuovania alebo výroby, vyjednávali sme s dodávateľmi vonných esencií.
Otestovali sme vône viac ako 30 talianskych značiek parfémov na pranie, ako aj všetky dostupné slovenské a české značky.Cieľ bol jasný. Vyvinúť parfémy na pranie, ktoré budú jednoznačne najintenzívnejšie a najtrvácnejšie na trhu.






ZRODENIE FINÁLNYCH VÔNÍ A PRODUKTOV
Po dlhom vývoji a testovaní vzniklo konečne základné portfólio šiestich vôní Giovani® a jednej zlatej limitky.
Vône by sme teda mali. Nasledovala tvorba celej identity značky a jej vizuál spolu vs e-shopmi v prvých krajinách.






DIZAJNOVANIE LOGA A ETIKIET
Pre našu značku sme sa rozhodli zvoliť meno Giovani® a následne sme sa pustili do vytvárania jej luxusnej vizuálnej identity. Na diaľku sme pritom spolupracovali s desiatkami grafikov pri návrhu loga a etikiet.
Každý z nich prispel niekoľkými návrhmi, ale víťazom mohol byť len jeden. Logo sme vybrali spomedzi 148 grafických návrhov a finálny vzhľad etikety pre parfémy na pranie vzišiel zo 133 rôznych vizuálnych konceptov.






ŠTART A PRVÉ NASKLADNENIE
Na Mikuláša v roku 2022 sme spustili predaj v našich prvých dvoch e-shopoch pre krajiny: Slovensko a Česko.
Naše skúsenosti a znalosti sme pri tvorbe webstránok naplno využili a vytvorili sme web, aký nám mohli a dodnes stále môžu závidieť viacerí konkurenti, ktorí v tejto sfére pôsobili už roky pred nami.
Postupne spúšťame prvé reklamné kampane, prichádzajú prvé objednávky a s napätím očakávame reakcie našich zákazníkov.






ZRIADENIE VÝDAJNÉHO MIESTA
E-shop sa nám rozbehol rýchlo a hneď po prvom mesiaci sme zaviedli aj možnosť osobného odberu cez výdajné okienko na prevádzke nášho e-shopu v Košiciach na Slovensku.






RÝCHLE VYPREDANIE PRVEJ ŠARŽE A ÚSPEŠNÝ ŠTART
Ohlasy sú fantastické, až nadštandardne dobré. Vedeli sme, že sme vytvorili naozaj kvalitné a rozmanité vône, na ktorých sme si dali skutočne záležať. Taký rýchly nárast predaja po prvých zákazníckych testovaniach nás však príjemne prekvapil.
Fľaše s parfémami na pranie Giovani® mizli z nášho skladu raketovým tempom. Riešili sme nečakané problémy s vypredanosťou viacerých našich vôní a gramáží.






EXPANZIA DO MAĎARSKA
Maďarský e-shop sme mali pripravený už dlhšie, ale pre nedostatok tovaru a jeho rýchle vypredávanie sme expanziu do Maďarska naplno spustili až v apríli.






TISÍCE POZITÍVNYCH RECENZI
Konkurenti si nás stále viac všímajú a začínajú sa od nás veľa "učiť". Latku sme ale nastolili veľmi vysoko a bude ťažké držať s nami krok. :)
Sme profesionáli v tom, čo robíme. Nechýba nám kreatívne myslenie, staviame na kvalite a nie na kvantite. Žiadny detail nenechávame na náhodu a všetko sa snažíme vyšperkovať do úplnej dokonalosti.
Stratégia kvality sa nám vyplatila a veľmi rýchlo sme sa stali uznávanou značkou s desiatkami tisíc pozitívnych ohlasov na facebooku, či v recenziách na viacerých portáloch, vrátane heureky.






UVEDENIE NOVEJ ZELENEJ LIMITKY
K zlatej limitovanej edícii parfému na pranie Giovani® pribudla ďalšia limitka. Tejto starostlivo vytváranej vôni sme predpovedali veľký úspech a zelená Metallic Green nesklamala. Stala sa jednou z najobľúbenejších vôní z ponuky našej značky.






VYLEPŠENIE DIZAJNU ETIKIET
Značka Giovani® je od začiatku inovatívnou entitou. Neprestávame vylepšovať už aj tak vysoký štandard kvality. Na etikety našich parfémov na pranie sme pridali zlaté metalické vzory, na dotyk zaujímavé 3D prvky a novú zamatovo jemnú povrchovú úpravu. Už na prvý pohľad je luxus ešte zreteľnejší.






UVEDENIE ČERVENEJ LIMITKY NA TRH
Ponuku parfémov na pranie sme rozšírili o novú vôňu inšpirovanú dámskym parfémom značky Paco Rabanne FAME. Táto limitka zaznamenala obrovský úspech a jej prvá šarža sa vypredala nečakane rýchlo. Následne sme museli vydržať aj my, aj naši zákazníci viac ako dva mesiace na naskladnenie ďalšej šarže parfému na pranie Giovani® RED CASHMERE.






REGISTRÁCIA OCHRANNEJ ZNÁMKY GIOVANI®
Keďže značka Giovani® priniesla na trh veľkú kvalitu a množstvo nových ideí, pár mesiacov po vstupe na trh sme si nechali značku zaregistrovať, aby bola chránená pred kopírovaním. Proces registrácie trval niekoľko mesiacov a 17.8.2023 bola úspešne zaregistrovaná.
Giovani® je naša vlastná značka a zároveň naše duševné vlastníctvo. Nenakupujeme už existujúce produkty a ani nie sme ich distribútorom. Vyrobili sme originálne produkty pod vlastnou značkou a to s dôrazom na najvyššiu možnú kvalitu tak, aby produkty značky Giovani® reprezentovali skutočný luxus.






EXPANZIA DO RUMUNSKA
Dňa 22.9.2023 sme spustili predaj už aj na našom rumunskom e-shope. Rozrastáme sa do ďalšej európskej krajiny s 19 miliónmi obyvateľov.






SŤAHOVANIE DO 5KRÁT VÄČŠÍCH PRIESTOROV
Nestíhame a tlačíme sa. Vďaka enormnému rastu a úspechu našej značky sme boli nútení hľadať nové a väčšie priestory pre našu centrálu. V novembri 2023 sme sa po ani nie roku fungovania konečne presťahovali do 5 krát väčších priestorov ako boli naše doterajšie. Keďže ide o rýchloobrátkový a veľmi žiadaný tovar s niekoľkomesačnou dobou výroby, už v januári 2024 sme ho začali uskladňovať v externých skladoch, s cieľom zabezpečiť bezproblémovú logistiku a minimalizovať riziko dlhodobej nedostupnosti alebo vypredania produktov.






UVEDENIE ÚPLNE NOVÉHO PRODUKTU – VONNÉ SVIEČKY
Do sortimentu značky sme pridali niečo úplne iné a nové. Parfumované sviečky Giovani® s rovnakými vôňami, ako poznáte z našich parfémov na pranie. Na týchto produktoch sme pracovali dlho. Dali sme si veľmi záležať nielen na ich kvalite a trvácnej vôni sviečok, ale aj na dizajne. Naše sviečky sa vyznačujú naozaj elegantným, prémiovým obalom, ktorý podčiarkuje ich výnimočný charakter. Sviečky Giovani® obsahujú certifikovaný prírodný palmový vosk z udržateľného palmového hája.






OTVORENIE PRVEJ KAMENNEJ PREDAJNE
Presne po roku existencie značky Giovani® na trhu sme otvorili pri našej centrále v Košiciach prvú kamennú predajňu Giovani®. Nachádza sa v úplnom centre druhého najväčšieho mesta na Slovensku.
Zákazníci z Košíc a okolia už nemusia objednávať cez e-shop a platiť poštovné – naše vône si môžu prísť osobne ovoňať a zakúpiť priamo v kamennej predajni. Priestory showroomovej predajne sme navrhli v spolupráci s architektkou tak, aby pôsobili luxusne a dizajnovo.






ZHODNOTENIE PO 1.ROKU NA TRHU
Už po prvom roku existencie značky Giovani® na trhu je jasné, že Giovani® je najrýchlejšie rastúcou značkou parfémov na pranie na Slovensku, v Česku a Maďarsku. V ďalších krajinách bude proces rastu značky a expanzií pokračovať. Žiadna iná značka parfémov na pranie v týchto končinách nedosiahla už za prvý rok svojej existencie taký veľký úspech a rast ako značka Giovani®. Stali sme sa silným, rešpektovaným a zároveň obávaným hráčom na trhu parfémov na pranie.






NÁŠ ĎALŠÍ NOVÝ PRODUKT – GULE DO SUŠIČKY
Do nášho sortimentu sme zaradili ďalší produkt. Jeho výrobu sme zabezpečili v spolupráci so slovenskou ovčou farmou. Ide o ručne vyrábané guličky do sušičky zo 100% prírodnej ovčej vlny. Prioritou je, tak ako to už býva zvykom u všetkých našich produktov, hlavne vysoká kvalita.






EXPANZIA DO NEMECKA A RAKÚSKA
Pokračujeme v expanziách a v marci 2024 sme otvorili e-shopy už aj v Nemecku a Rakúsku. Dokopy až 93 miliónov obyvateľov ďalších európskych krajín už taktiež bude môcť vyskúšať a užívať si naše voňavé produkty značky Giovani®.






PREDSTAVENIE VÔNE INŠPIROVANEJ PARFÉMOM BACCARAT
Novinku, na ktorú všetci netrpezlivo čakali a o ktorej vývoji sme informovali ešte niekedy v septembri roku 2023, sme po náročnom výrobnom procese konečne uviedli na trh a predstavili ju našim zákazníkom. Parfém na pranie sme nazvali Giovani® FRANCIS SIGNATURE.






AŽ DVE NOVÉ VÔNE PARFÉMOV NA PRANIE
Našich zákazníkov sme prekvapili rozšírením sortimentu o dalšie dve výnimočné vône pracích parfémov. Vône ITALIANO a FRESH COTTON sa určite zaradia medzi bestselleri. Fresh Cotton evokuje vôňu čerstvo vypranej bielizne a Italiano je nádherný korenistý parfém, ktorý zaujme na prvé privoňanie.






EXPANZIA DO TALIANSKA
Pri našej ďalšej expanzii sme sa vydali cestou, ktorú by mnohí možno nečakali. Preskočili sme krajiny ako Chorvátsko, či Slovinsko a rozšírili sme pôsobenie našej značky rovno do kolísky parfémov na pranie, Talianska!
Taliansko je trh, na ktorý sme sa veľmi tešili a veríme, že sa tu stane značka Giovani® jednou z najuznávanejších a najobľúbenejších značiek.






EXPANZIA DO POĽSKA
Pokračovali sme v expandovaní našej e-commerce siete naprieč Európou a vydali sme sa do jednej z najväčších ekonomík v strednej Európe – do susedného Poľska. Táto krajina nám je síce geograficky a kultúrne blízka, avšak vstup na poľský trh pre nás predstavoval úplne novú výzvu, keďže sme čelili novým špecifikám tejto krajiny. Nakoniec sme expanziu zvládli úspešne a celkový počet našich spokojných zákazníkov na všetkých trhoch tak presiahol hranicu 500 000.






UVEDENIE NOVÝCH PARFÉMOV NA PRANIE
Ponuku vôní sme rozšírili o tri nové parfémy na pranie – LEMON BOUNTY, SPICY KISS a MYSTIC MAN. Lemon Bounty prináša sviežu citrusovú vôňu s jemným krémovým nádychom. Spicy Kiss zaujme hrejivými, korenistými tónmi s orientálnym charakterom. Mystic Man je jedinečný – ide o našu prvú výslovne pánsku vôňu s elegantným, mužným profilom.






VIANOČNÉ PREKVAPENIE S NÁZVOM CHRISTMAS PIE
Tento rok sme sa rozhodli pripraviť pre našich zákazníkov niečo skutočne výnimočné. Prekvapili sme ich vianočnou limitovanou edíciou CHRISTMAS PIE, dostupnou ako prací parfém aj ako vonná sviečka. Sladká kombinácia jablka, škorice a klinčekov priniesla atmosféru Vianoc nielen do kuchyne, ale aj do celej domácnosti – počas prania, upratovania či chvíľ oddychu. Christmas Pie sa tak stal nielen vôňou do domácnosti, ale aj obľúbeným vianočným darčekom. Po tomto najnovšom prírastku si zákazníci aktuálne môžu vyberať už zo 17 jedinečných vôní našich parfémov na pranie.






ZARADENIE EKOLOGICKÉHO PRODUKTU DO PONUKY
Neuveriteľné, ale je to tak – len mesiac po poslednej novinke prichádza ďalšia! Predstavujeme pracie pásiky – modernú a ekologickú náhradu za klasické pracie gély. Praktické, ľahké, kompaktné a hlavne šetrné k životnému prostrediu.






EXPANZIA DO CHORVÁTSKA
V marci 2025 vstupujeme na náš ôsmy zahraničný trh – do Chorvátska. Naše parfémy na pranie, sviečky a ďalšie produkty sú tak po novom dostupné aj pre tých najnáročnejších chorvátskych zákazníkov, ktorí vyhľadávajú kvalitu, vôňu a dizajn. Kvalitný produkt si cestu vždy nájde – a Chorvátsko je toho dôkazom.






EXPANZIA DO SLOVINSKA
Vďaka skúsenostiam z predchádzajúcich expanzií sme otvorenie slovinského trhu zvládli expresne rýchlo. Táto malá, no pre značku Giovani® strategicky dôležitá krajina, nás posunula opäť o krok ďalej. Naša vízia sa tým posilnila a motivácia v misii stať sa lídrom v oblasti vôní do domácnosti na európskom trhu ešte viac narastá.






DLHO OČAKÁVANÁ NOVINKA – PRACIE GÉLY
Na želanie zákazníkov sme sortiment doplnili nový o produkt, ktorý zafunguje v dokonalom súlade s našimi nezameniteľnými parfémami na pranie. Pracie gély Giovani®, spájajú vysokú účinnosť s ekologickým prístupom. Vďaka koncentrovanému zloženiu účinne odstraňujú nečistoty už pri nízkych teplotách, pričom chránia farby a štruktúru textílií. Ich jemná vôňa je navrhnutá tak, aby harmonicky dopĺňala naše parfémy na pranie, čím zintenzívňuje a predlžuje ich vôňu. Dostupné sú v dvoch variantoch: FRESH s vôňou eukalyptu a citrusov a SWEET s jemnou kvetinovou arómou.






VSTUP DO NOVEJ KATEGÓRIE PRODUKTOV – PARFUMY GIOVANI®
Z vôní, ktoré poznáte a milujete, sme vytvorili telové parfumy, pre ešte osobnejší zážitok. Po rokoch vývoja a na základe želaní našich zákazníkov prichádzame s najvoňavejšou novinkou v histórii značky Giovani®. Naše parfumy vznikli ako prirodzené pokračovanie ikonických parfémov na pranie. Zachovávajú ich nezameniteľný charakter a posúvajú ho o úroveň vyššie – priamo na vašu pokožku. S vysokou koncentráciou 20 – 30 % patria parfumy Giovani® medzi tzv. extrait de parfum, vďaka čomu sú mimoriadne trvácne a zmyselné.






EXPANZIA DO BULHARSKA
V júni 2025 vstupujeme na náš ôsmy zahraničný trh – do Bulharska. Naše parfémy na pranie, sviečky a ďalšie produkty sú tak po novom dostupné aj pre tých najnáročnejších chorvátskych zákazníkov, ktorí vyhľadávajú kvalitu, vôňu a dizajn. Kvalitný produkt si cestu vždy nájde – a Bulharsko je toho dôkazom.

Po dlhodobom skúmaní trhu sme sa dostali k alternatíve vyrábať oleje na pranie, ktoré sú s obsahom parfémových vonných esencií. Pôvodne tieto oleje na pranie vznikli v Taliansku a od toho sa odvíja aj názov našej značky nazvanej podľa talianskeho mena Giovani®. Na všetkom sme si dali osobitne záležať. Ako na produkte, tak aj na logu, ktoré vytváral celý tím grafikov. Prvé podobizne nášho loga boli rôznymi verziami veľkého písmena G. Nakoniec vznikla myšlienka zahrnúť do loga obrysy kvapky, ktorá symbolizuje, že naše parfémové oleje na pranie sú vlastne tekutinou. Logo Giovani® vyjadruje luxus a kvalitu našich produktov. Parfémy Giovani® sme vyvinuli v Európskej Únii, čo garantuje ich prepracovanosť na najvyššej možnej kvalitatívnej úrovni. K tým najkvalitnejším vonným esenciám a prísadám na trhu sme sa dopracovali v rodisku všetkých parfémov na pranie, v Taliansku. Vyberali sme látky, ktoré neškodia pokožke, ako to u niektorých produktoch bohužiaľ býva.
Vývoj produktovej rady Giovani®
Vráťme sa ale k začiatkom našej cesty. Po veľmi dôkladne uváženom rozhodnutí, kto bude tieto produkty pre nás vyvíjať, sme pristúpili k samotnému testovaniu vôní. Tento výber vhodných koncentrovaných vonných esencií a prísad nám trval viac ako 9 mesiacov, a to len preto, aby sme pre vás vybrali tie najideálnejšie vône.
Pred začiatkom vývoja našich parfémov na pranie sme najprv testovali existujúce značky. Prvým plánom bolo doviezť sem niektorú z už existujúcich značiek. Preto sme sa zamerali na otestovanie čo najväčšieho množstva parfémov na pranie z Talianska. Tieto produkty vznikli práve tam. Na talianskom trhu sa nachádza viac ako 40 rôznych značiek parfémov na pranie. Oslovili sme teda prakticky všetkých výrobcov a predajcov. A otestovali sme približne 30 talianskych značiek. Pri tomto testovaní sme postupne zisťovali, že talianske parfémy na pranie nemajú požadovanú intenzitu vône a ani jej trvácnosť. Ani jedna značka nesplnila naše očakávania, ktoré sme si sľubovali aj od recenzií niektorých slovenských zákazníkov. Talianske parfémy na pranie nemali ďaleko od bežných aviváží. Niektoré boli síce trochu voňavejšie, ale nikdy to nebolo úplne ono.
Po tomto dôkladnom testovaní existujúcich talianskych značiek sme sa rozhodli vyrobiť vlastný produkt a založiť vlastnú značku. Nasledovali dlhé mesiace príprav a vývoja v spolupráci s parfumérmi a špecializovanými výrobcami. Naše vône navrhoval a vytváral tím špecialistov na parfémy. Miešanie parfémov je zložitou alchýmiou, preto sme radi, že sme mali pri vývoji k dispozícii tím takýchto odborníkov.
Produkty Giovani® sú vysoko koncentrované, s obsahom parfémových esencií, ktoré dokonale prevoňajú vašu bielizeň aj domácnosť. Nešlo nám len o samotnú vôňu, ale aj o jej kvalitu, výdrž či neškodnosť voči pokožke. Počas výberu vôní sme sa sústredili aj na to, aby naša značka obsahovala rôznorodosť použitých aróm, medzi ktorými nájdete sladké, svieže či korenisté vône. Medzi produkty Giovani® sme zaradili aj také, ktoré sú inšpirované svetovými značkami ako je Dolce Gabanna či Yves Saint Laurent a iné. Nakoľko sú niektoré parfémy na svetovom trhu stálicami, bolo pre nás nanajvýš nevyhnutné, aby sa olejové parfémy na pranie niesli v rovnakých tónoch týchto vôní, čo určite ocení každý náš zákazník.
Finálne produkty sme rozdelili podľa vôní do rôznych farieb obalov. Tie sú úzko späté s názvom a vôňou v jednom. Každá farba a názov reprezentuje vôňu daného oleja. Máme 6 základných parfémov na pranie. Avšak našimi špecialitami sú limitované edície, ktoré sú o určité látky a koncentráciu silnejšie. Neznamená to však, že naše ostatné parfémy sú nejako výrazne slabšie. Limitované edície sú špecifické tým, že ich koncentrácia je o niečo silnejšia čiže stačí použiť menšie množstvo. Ich počet je limitovaný a po vypredaní sa už v ponuke znovu neobjavia. Väčšinou sú navrhované podľa drahých svetových parfémov. Limitované edície sa budú pravidelne obmieňať a to napríklad aj podľa ročného obdobia alebo preferovaných vôní, podľa trendov vo svete parfémov, ktorými sa náš tím skúsených špecialistov bude riadiť pri tvorení každej ďalšej novej limitovanej edície vône značky Giovani®.
Pri tvorení našej značky a olejov na pranie sme dali dôraz najmä na to, aby tieto produkty boli vysoko kvalitné, dlhotrvácne svojou vôňou a intenzitou, neškodlivé a v neposlednom rade jedinečné. Chceli sme priniesť na trh ten najkvalitnejší a najviac zapamätateľný produkt pre našich zákazníkov a ich oblečenie či ostatnú bielizeň, čo sa nám nakoniec aj podarilo.